Verkoopstyling

projecten_kleurenVerkoopstyling werkt, zo is al gebleken. Gemiddeld zijn de woningen waar Styled4U voor uitbracht binnen drie maanden verkocht ook in de afgelopen periode van recessie. Advies voor verkoopstyling is er voor elk budget.

Walk-and-Talk basis

Walk-and-Talk is een mondeling advies dat wordt gegeven tijdens een rondgang om en door de woning. De stylist noemt de aandachtspunten voor de styling en de klant noteert alles. De knelpunten worden besproken en tips worden gegeven om de woning optimaal te presenteren.

Inhoud pakket:

  • Eén à anderhalf uur advies
  • Pen en bloknote
  • Elke ruimte wordt besproken
  • Kleurgebruik wanden, accessoires
  • Logische opstelling van de meubels
  • Functies van de kamers
  • Balans brengen in de woning
  • Zichtlijnen in beeld brengen
  • De USP (unique sellings points) benoemen
  • Aandachtspunten/ problemen benoemen en oplossingen aanbieden
  • Sterke punten uitlichten/ accentueren
  • De 5 dozen theorie
  • Lijst met tips
  • Terugkoppelmoment met de stylist

Walk-and-Talk Plus

Wat u meer krijgt met Walk and Talk Plus dan bij de basis, is een 2e rondgang door de woning wanneer de adviezen van de stylist zijn uitgevoerd. Daarna komt de stylist één tot anderhalf uur voor de fotosessie begint om in het huis de puntjes op de “i” te zetten voor de optimale fotopresentatie.

Inhoud pakket:

  • 2 à 3 contact momenten
  • 2e  rondgang door de woning en tuin (wanneer de hierboven genoemde punten zijn aangepakt)
  • 1 à 1,5 uur styling voor de fotopresentatie
  • Accessoires worden meegebracht door de stylist voor de styling (kussens, plaids en dergelijke)
  • Lijst met uitgebreide tips

Advies compleet

Dit is een compleet verkoopstylingsadvies voor de woning zowel binnen als buiten, gemaakt door de stylist. De stylist loopt gemiddeld 3 à 3,5 uur door uw woning en maakt aantekeningen en een analyse van de woning. Verder informatie over de verbeterpunten, advies over kleurgebruik, balans in de woning, kluswerkzaamheden en actiepunten in een uitgebreid schriftelijk adviesrapport. Dit wordt vervolgens met u doorgenomen. Uitgangspunt is dat de opdrachtgever ook uitvoerder is. Het doel is balans brengen in de woning, waardoor deze sneller verkocht wordt.

Het uitgewerkte adviesrapport bevat:

  • Lijst met actiepuntenlijst per ruimte zoals wat te gebruiken, te kopen en de klussen zoals schoonmaken
  • Kleur gebruik en advies
  • De USP (unique selling points)benoemen
  • Elke ruimte wordt besproken
  • Welke accessoires en waar te (her)gebruiken
  • Logische opstelling van de meubels door her- of verplaatsen
  • Functies van de kamers
  • Zichtlijnen in beeld aangeven
  • Aandachtspunten/problemen benoemen en oplossingen aandragen
  • Sterke punten uitlichten/accentueren
  • De 5 dozen theorie
  • Lijst met uitgebreide tips

Extra

  • Met de klant evaluatierapport doornemen
  • Meerdere terugkoppelmomenten
  • 2e rondgang door de woning en tuin (wanneer de hierboven genoemde punten zijn aangepakt)
  • 1 à 1,5 uur styling/restyling voor de fotopresentatie met de aanwezige en meegebrachte accessoires.
  • Accessoires worden meegebracht door de stylist voor de styling zoals kussens,plaid en dergelijke)
  • De stylist loopt samen met de fotograaf mee tijdens de fotosessie

Avies op maat

Zijn er aandachtspunten of wensen die niet in de standaard pakketten passen, dan kunnen hierover speciale afspraken gemaakt worden.

Open huis

Vlak voor een ‘Open Huis’ kan de stylist uw woning nalopen. Zij geeft tips en helpt u met stylen van de woning eventueel aangevuld met accessoires van Styled4U. Zo presenteert u uw woning perfect tijdens de Open Huizendag.